با پیزا برج کج دنیا بیشتر آشنا شویم
نوشته شده توسط : saheleaftab12

با پیزا برج کج دنیا بیشتر آشنا شویم

پیزا در جنوب کشور ایتالیا  واقع شده و آب و هوای معتدل مدیترانه ای دارد و در اغلب ایام سال این آب و هوا در آن حاکم است و جایی عالی برای داشتن یک تعطیلات منحصر به فرد می باشد. مردم شهر پیزا بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند و برای مهمانان خود احترام زیادی قائل هستند. این شهر در حدود 88 هزار نفر جمعیت ساکن دارد .

شهر پیزا از شهر های کوچک کشور ایتالیا می باشد هر چند به تنهایی به اندازه بسیاری از کشور های اروپایی جاذبه گردشگری و دیدنی دارد . این شهر با داشتن یک فرودگاه بین المللی به نام گالیلو گالیله هر روز شاهد پرواز های داخلی و خارجی زیادی به این شهر می باشد که اغلب این مسافرین گردشگرانی هستند که به شوق دیدن این شهر عجایب وارد پیزا می شوند . هر چند این فرودگاه تا شهر کمی فاصله دارد ولی به دلیل خدمات عالی حمل و نقل مانند حمل و نقل با قطار ، اتوبوسو و تاکسی هیچ حس بدی به مسافر دست نخواهد داد .

پیزا جاذبه های طبیعی و گردشگری بی شماری دارد . پیزا دی میراکلی یکی از این آثار مشهور و پر طرفدار شهر پیزا می باشد که در لیست آثار جهانی یونسکو هم به ثبت رسیده است . در بخش دیگری از شهر پیزا می توان به پیزا دی کاوالییری به عنوان اثری ارزشمند و دیدنی در شهر اشاره کرد که آثار فراوانی را در دل خود جا داده است .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: